18 nov. 2009

Aventuri scolare Sezonu' 2

Imi pare rau pentru intarziere, dar mai bine mai tzrziu decat niciodatat, nu?Ia sa vedem....
Don'soara profesoara,be dai si noua...lectia?...
Dormitu e in floare...Naniiii,naniii
Una din cele mai tari- Teleportarea lu' Bujor.S-a concentrat mult timp si pana la urma i-a iesit
Aha ti-am luat semnatura,ti-ai semnat sentinta-direct la...Spitalul 9 cu tine, fratioare....numa sa ne iei si pe noi cu tine
Ba, iti dau una de crapi...errrrr
Muta calu' ba...
Si voi(adica eu si cel din fata mea) mutati calu', aia e mutarea castigatoare....
La final,urari de bine.Ne vedem intr-o editie viitoare.V-am salutat cu respectu' meritat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting