15 dec. 2009

A venit iarna


A venit iarna, de aceasta data si cu zapada, nu numai cu ger.Zapada s-a asezat, dar eu nu mai simt nici pe departe bucuria ce o simteam cand eram mic la prima zapada.Acum, ma simt foarte rau emotional pentru ca simt ca prietenii nu-mi sunt destul de aproape si simt ca prin comportamentul meu parca ii departez mai mult,parca fac mai mult rau decat sa indrept lucrurile.Albul ar trebui sa insemne puritate, curatire insa pentru mine parca a adus mai mult rau si ma simt din ce in ce mai rau.Ma simt de parca explodez de furieMa simt atat de singur cateodata....
Si aici o melodie frumoasa ce reprezinta,intr-un fel starea mea si anotimpul ce tocmai a inceput.


Chris De Burgh - When winter comes
Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

lemon tree spunea...

MIe imi place iarna mult. Imi aduce aminte de copilaria mea frumoasa. De omul de zapada facut in gradina din fata blocului si bataile cu zapada care le primeam de la baietii mai mari :)). Nu te intrista ca prietenii nu-ti mai acorda atentie, asta-i varsta! Majoritatea se gandesc numai la ei. Gandeste-te si tu la tine si invata ca sa pleci departe de tara asta plina de oameni parsivi si ipocriti.
Sa ai parte de sarbatori minunate alaturi de cei dragi. Sweet hugs

Vlad spunea...

@vezi tu la mine nu e chiar asa.imi place sa stiu ca am pe cineva alaturi chiar daca nu e totdeauna asa cum as vrea eu. toata lumea are mometele ei si acesta a fost unul de-al meau cand simteam ca totu merge rau.de atunci o duc bine

Vlad spunea...

@btw ma bucur sa te revad pe blog.:)Kiaa

lemon tree spunea...

NU am mai scris nici de ceva timp pe blogul meu, pentru ca am si muncit, am fost si cu facultatea. Is om ocupat :))). O sa treaca. Don't worry, be happy

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting