20 iul. 2011

About Me


Update 22 august 2011: Personal, imi merge un pic mai bine, tot ma confrunt cu decizii, sper sa le iau pe cele mai bune. Abia astept sa inceapa uni cum am mai spus. Aa, da si am creat o noua pagina: Publicitate unde veti gasi bannere si link-uri din care incerc eu sa imi fac niste bani! :) Dati si voi un ochi pe acolo si dati cate un click macar daca nu cumparati. Mersi!

Ma numesc Vlad Moisa, 19 ani. Studiez la Coventry University in UK. Tocmai ce am terminat primul an, cu un examen la limita dar sunt fericit ca am terminat cu bine. Anul 1 a fost relativ usor si abia astept sa vad ce imi rezerva anul doi. O sa postez update-uri de la facultate, cum ma descurc si cum e sa studiezi in strainatate. Si cam atat despre scoala. Sa trecem la vacanta. Vacanta de vara 2011 a fost cea mai nasoala din toate vacantele pe care le-am avut pana acum. Job hunting, fara prea multi bani si cu o vreme nu prea placuta in UK au fost ingredientele ce mi-au facut o vara aproape de cosmar. Cat de curand totusi ma astept sa se mai indrepte din lucruri, si sa revin deasupra liniei plutitoare.

SI CAM ATAT. Cine vrea mai multe scrieti Vlad Moisa pe google. Ar fi ceva sa ma si gasiti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting