22 aug. 2011

Mult bun simt sau ipozcrizie?

acum lucrez si eu. la o spalatorie de masini, fac si eu niste bani ca ma da lumea afara din casa. lucrez doar eu cu un prieten negru, ala are spalatoria, eu is ajutor. de meserie, ajutor de spalator de masini. asta da cariera. ehh, sa trecem peste.
Vine o doamna cu masina, era o masina mica nu mai tin minte exact, un pejo sau un ford, a zis sa ii facem inside si outside job. la masina, desigur. facem noi, terminam treaba in vreo 40 de minute, ca e doar spalat manual si interiro dam cu aspiratoru si lustruim, in fine. treaba terminata, vine tanti si zice ca masina e ca noua si ca masina e mai curata decat orice alta data. asta m-a facut sa imi pun cateva intrebari, unele mai serioase , altele in stilul meu:
are masina de putin timp si e prima oara cand ii face curat?
e ipocrita sau e bunul simt tipic al englezilor?
is eu asa bun in rolul asta? (si dupa asta...) sa imi fac o cariera in asta?
oricum nu e prima oara oara cand primim aprecieri in stilul asteia la munca noastra si tind sa cred ca e doar bunul simt caracterisitic al englezilor, care apreciaza si pana cel mai mic gest. comparativ cu romania, unde bunul simt se masoara in bani, mi se pare mai omenesc un gest ca asta.
PS1: Postez mai mult in seara asta ca m-a amenintat nenea google ca imi scade page ranku(nici eu nu stiu foarte sigur ce e ala, da cica e ceva legat de back-link-uri si de vizite)
PS2: Am gasit cum sa dau in jos la sidebar-ul de la facebook. Si e ceva timp de cand au bagat ala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting