31 oct. 2010

Pierdut pe ape

Si asa nu fac nimic constructiv cu blogul meu, am hotarat sa postez poezii de ale prietenilor.... Asa ca...
"Gandurile-mi plutesc pe apa,sentimentele in val
Marea toata ma-nconjoara,voiaj fara de final
Si in apa se oglindeste chipul meu usor mirat
De ce Doamne nu-s acasa ca sa dorm la mine-n pat?
Si adorm in noaptea rece si visez doar din trecut
Cand iti adormeam in brate pana dimineata mut...
Si se face dimineata,pescarusii urca-n cer
Glasurile lor parca striga,azi va fi la fel ca ieri.
Tarmul inca nu se vede,caut disperat un far
O lumina,o padure,un munte sau un stejar...
Marea parca inebuneste scuipa amenintator
Si-n aceste clipe triste am un gand infiorator
Ca n-am sa te mai vad vreodata,ce cosmar ingrozitor...
Dar m-am resemnat cu gandul de a nu gusta pamantul
De a nu simti cum vantul,imi aduce al tau miros
Toate par asa departe...unde sunt si unde-am fost...
Cand vei citi aceste randuri eu de mult voi fi plecat
Astazi a fost o furtuna,vasul meu s-a scufundat... "
de Nechifor Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting