4 nov. 2010

Mulholland Drive(2001)

De cand am venit in UK la universitate am inceput sa am mai mult timp liber, asa ca am inceput sa vizionez filme. Am vazut multe, dar abia azi m-am hotarat sa scriu parerile mele despre ce tocmai vizionez. Asadar, Mulhollnad Drive. Pe IMDB are o respectabila note de 8.0. Pentru mine e un film de 5-6, chiar daca sunt amator al filmelor care pana la sfarsit nu mai stii ce si cum aka psihologice. Mulholland Drive e despre una care a avut un accident si si-a pierdut memoria. Nimic neobisnuit pana acum. Insa de cand aceasta femeie amnezica intra intr-o casa unde avea sa locuiasca o tanara actrita, incepe sucirea mintii. Cele 2 incearca sa reconstitue trecutul amnezicei luandu-se dupa scurte flash-uri. Actiunea devine mai incitanta cand cele 2 ajung top-less spunandu-si vorbe dulci. Treaba cu matusa si cu uratania nu prea am inteles-o. Nu mi-a mai placut felul in care actorii isi interpretau replciile, par a fi dintr-un low budget.
Poate sunt eu mai batut in cap si nu am inteles unele faze, dar parerea mea e ca acest film e unul destul de nereusit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting