18 feb. 2011

The Last Exorcism

Filmul 'The Last Exorcism' a fost mult sub asteptarile mele. Ma asteptam la mai multa actiune, la mai mult horror, la mai multe faze care sa ma faca sa nu mai adorm dupa. Ce-i drept nici nu am adormit pana spre venirea zorilor, dar sigur nu a fost din cauza filmului. Pot sa zic ca am pierdut o ora si jumatate doar sa vad o fata posedata vorbind latina, fara sa o invete undeva, sa vad o fata posedata indoindu-se de la jumate la 75 de grade pe spate si care face spagatul fara nici o problema, sa vad un predicator cu un ritual de exorcizare fals, sa vad un film fara poveste filmat ca un reality show. Parerea mea e ca acets fim nu isi merita nici macar 5.8-ul de pe imdb. Recomandarea mea e sa nu il vizionati, e un film foarte slab.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting