30 mai 2011

Fara titlu


Muzica e ca un drog pentru mine. Cand sunt trist sau nervos sau alte stari, hip-hopul romanesc (despre artistii preferati o sa vrobesc mai incolo) pentru mine e cel mai bun remediu. Ma mai face sa mai uit de dorul de acasa, de oamenii care imi erau prieteni cu care acum mai vorbesc cand si cand. M-am adaptat bine cred eu la noua viata, viata pe care mi-o fac singur acum. Imi e greu mai ales ca eu sunt genul care se ataseaza si se agata prin orice mijloace de orice legatura. De cateva zile am o stare generala de nervozitate. Nu stiu care ii cauza, asa pur si simplu o am. Starea asta de nervozitate ma face sa ma gandesc numai la prostii, ca si cum as juca un joc numit "Ce ar fi daca...", si ma face sa ma gandesc la scenarii aiurea. De un lucru insa incerc sa ma agat - ca in curand lucrurile se vor indrepta si totul va fi bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting