17 mai 2011

Mane - Ezamen

Maine, miercuri 18 mai (azi e marti , nu?) sustin si eu primul examen mai serios la facultate. Serios in sensul ca e de sfarsit de an si conteaza cel mai mult. E un fel de sesiune a facultatilor din Romania, numai ca aici nu sunt doua sesiuni ci doar una la sfarsitul anului si atat. Eu o sa am pe parcursul unei saptamani trei examene, altii de la alte profile au avut ba 2 ba 4, unii au terminat si unii (mai inceti asa ca mine) abia le incep. Sincer, nu am foarte mari asteptari de la aceste examene. Stiu ca nu sunt 100 % pregatit pentru ele, dar sper sa iau un 'mark' (o dau in englezisme) cat mai bun. Pana acuma a mers binisor toata treaba cu facultatea, se putea si mai bine, dar doar de atat a fost loc.
P.S. Mult succes tuturor celor aflati in situatia mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting