26 iul. 2011

Amy Whinehouse

Prima oara cand am auzit ca a murit Amy am crezut ca e vreo gluma postata de vreun site, dar apoi s-a raspandit stirea peste tot in mass-media: Amy Whinehouse a fost gasita moarta in resedinta ei din Londra.
Ca si cantareata era deosebita, speciala avea o voce ce nu multi artisti au. Chiar acuma ma uitam la niste video-uri cum canta live. Unul din regretele mele e nu am posibilitatea sa cumpar albumele unor artisti pe care ii respect si plac foarte mult. Amy Whinehouse este unul din ei. Am avut albumul tras de pe net mai demult, iar melodiile ma bagau intr-o stare pe care vroiam sa o simt in continuu, ca un drog.
Ca si persoana, Amy a avut parte numai de necazuri si din pacate si-a regasit alinarea in alcool si droguri si nu si-a mai revenit. Conform presei, o supradoza e cauza mortii artistei.
Amy Whinehouse ramane pentru mine una dintre vocile pe care le admir cel mai mult. RIP Amy Whinehouse.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting