14 sept. 2009

Prima zi de scoala

Iata ca a inceput si scoala.Nimic notabil in prima zi, doar discursul unei profesoare care trebuia sa-l citeasca alta profesoara,dar in loc de ochelarii de vedere aceasta avea ochelarii de soare :).Eu si cativa colegi am fost mai mult preocupati de luarea in vizor a bobocilor pentru ziua de maine.Cum eu sunt in clasa a 12a trebuie sa dau si eu putina boboceala.Am intrat putin in liceu- pe acolo cativa boboci rataciti si profesoare noi.Dupa 'scoala' ne-am adunat cativa colegi ce ne intelegem mai bine la la o terasa.
Asa cum am mai zis,nimic important in prima zi, insa maine va fi o zi cu evenimente-atata spun!
Urez tuturor succes in noul an scolar!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting