6 sept. 2009

Zilele Moinestiului!

Pe 5-6 septembrie se desfasoara zilele Municipiului Moinesti.Ca de obicei unde e vorba de distractii eu sunt prezent asa ca eu impreuna cu cativa prieteni ne-am adunat si ne-am dus la Moinesti.Acolo am experimentat cateva senzatii tari dar am si ascultat muzica buna pe scena facandu-si aparitia pe rand o trupa locala de rock,Celia-frumoasa cantareata bruneta si fetele de la Blaxy Girls care au facut un show minunat.Maine seara se anunta din nou o seara cel putin la fel de distractiva, concertele trupelor Montuga si Directia 5 vor fi precedate de un foc de artficii.Distractie placuta le urez celor ce vor fi prezenti acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting