20 dec. 2009

Leapsa!

Nu sunt foarte familiar cu lepsele de pe blog,si nici nu stiu la ce folosesc.Probabil,la o evidentiere a unor calitati sau defecte a blogger-ului ce o completeaza.Asta e prima mea leapsa si sper sa mai fie si sa ma familiarizez cu termenul.Deci:
1. Numeşte cea mai mare frică a ta.
Cea mai mare,hmm cred ca frica de a vorbi ceea ce simt.

2.Idealul tău în viaţă este…
Sa nu fiu luat de sus de nimeni,dar cred ca asta s-a intamplat deja de prea multe ori.

3.Dorinţa ta cea mai ascunsă.
Doar e ascunsa.Ce farmec ar mai avea?

4.O persoană pe care o admiri. De ce?
In primul rand ii admir pe parintii mei pentru tot ce au facut pentru mine si fac in continuare.Aaa,o singura persoana ....pai....nu pot sa spun ca am un model exact in viata.Preiau cate ceva de la toti.

5.Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie)
Sincer,nu-mi aduc acum aminte ceva sa ma impresioneze asa de mult incat sa-l tin minte.Nu prea ma pricep la cadouri si nici eu nu sunt asa pretentios in ceea ce priveste cadourile.

Leapsa preluata de la Achilianul si Dezaxata.Luati-o si dati-o mai departea care vreti.

1 comentarii:

Dezaxata spunea...

asa, asa....preluati leapsa, faceti-va de cap...:P

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting