24 ian. 2010

Origami



'Origami (din japoneză 折り紙 origami, hârtie pliată) constituie arta plierii hârtiei colorate în modele de creaturi vii, obiecte neînsufleţite sau forme decorative abstracte.Etimologic, cuvântul origami, de origine japoneză, este format din oru care are sensul de “a îndoi” şi kami cu sensul de “hârtie”, deci “hârtie îndoită”. Numele de origami a fost adoptat în anul 1880, până atunci arta plierii hârtiei fiind denumită orikata. Formele care pot fi realizate prin această artă sunt legate de imaginaţia celui care pliază hârtia, dar există şi categorii de forme tradiţionale care includ flora şi fauna. Arta origami din zilele noastre acoperă o zonă largă de forme, de la ceasuri cu cuc şi dragoni, până la forme simple care exprimă mai degrabă spiritul decât forma unei imagini.'-Wikipedia quote
Origami necesita o munca migaloasa,o rabdare de fier si nervi de otel, dar pentru rezultatul obtinut tot efortul se merita.Am inceput si eu cu o pasare luandu-ma dupa un tutorial de pe youtube si sunt multumit de ceea ce a iesit.

2 comentarii:

NiceBlogger spunea...

Sunt extrem de interesante formele facute de japonezi ...am vazut mai multe site-uri care prezentau operele facute si sunt uimitoare multe din ele .

Vlad spunea...

intra-adevar este foarte interesant ceea ce fac.si eu sunt hotarat sa le aflu din secrete.desigur dupa tutoriale.deja am 3 de astea facute

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting