13 mar. 2010

Un caine pe nume Sex

Toti cei pe care ii stiu au un caine pe care de obicei il numesc Spot sau Bobi, pe al meu l-am numit Sex.Sex a fost in multe situaii stanjenitor pentru mine.Cand m-am dus la primarie sa-i reinnoiesc certificatul, i-am spus secretarei ca as vrea o licenta pentru Sex.Ea mi-a raspuns ca ar vrea si ea una.Cand i-am spus ca e un caine, ea a spus ca nu-i pasa cum arata.Apoi i-am spus ca l-am avut pe Sex de cand am 9 ani, ea mi-a raspuns ca am fost un baiat puternic.Cand m-am insurat i-am spus preotului ca as vrea sa il am pe Sex la nunta, el mi-a spus sa astept sa se termine nunta.Eu i-am spus c a Sex a jucat un rol important in viata mea si lumea mea se invarte in jurul lui Sex.El mi-a raspuns ca nu ii pasa de viata mea personala.Eu i-am spus preotului ca le-ar placea la multi sa-l avem pe Sex la nunta, el atunci a decis sa nu ne cunune.
Cand sotia si cu mine ne-am dus in luna de miere, am luat cainele cu mine.Cand am ajuns la hotel, i-am spus receptionistului ca vreau o camera pentru noi si una separata pentru Sex, el a spus ca fiecare camera e pentru Sex.Eu i-am spus ca Sex ma tine treaz noaptea, el mi-a raspuns ca si pe el.
Intr-o zi l-am inscris pe Sex intr-o intrecere.Inainte de start, cainele a fugit si eu il cautam.Alt participant m-a intrebat ce caut, eu i-am raspuns ca il caut pe Sex pentru competitie.El mi-a zis ca ar fi trebuit sa-mi vand biletele si ca vrea si el sa aiba sex la Tv.
Cand eu si sotia ne-am despartit, ne-am dus in tribunal pentru custodia cainelui.Eu i-am spus judecatorului ca Sex obisnuia sa stea cu mine inainte de casatorie, dar dupa ce m-am casatorit a plecat.Judecatorul a spus ca si el a patit la fel.
Noaptea trecuta Sex a fugit iar si dupa ce l-am cautat ore intregi un politist a venit si m-a intrebat ce caut.Eu i-am raspuns ca il caut pe Sex.Acum voi fi judecat sambata viitoare.
Acum sunt in puscarie, divortat si cu multe probleme cu cainele pe cap.Urmez un curs psihiatric.Psihiatra m-a intrebat ce e in neregula.Eu i-am raspuns ca Sex a fost prietenul meu cel mai bun si acum m-a parasit pentru totdeauna.Ea mi-a spus ca Sex nu e intotdeauna prietenul omului cel mai bun si ca ar trebui sa-mi cumpar un caine.

Povestire adaptata dupa 'Povestiri haioase si glume'

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting