3 sept. 2010

30 de minute

Asta este timpul pe care trebuie sa-l astept uneori sa pot viziona si eu un episod din serialul pe care il urmaresc, Chuck. Da, inteleg, VPlay este un site ce trebuie intretinut si ce ni se ofera de pe acesta este gratis. Pana acum aceste 30 de minute erau de la un episod la altul. Acum mie imi apare sa astept 30 de minute fara motiv, chiar daca nu am vizionat nici un episod in acea zi. Astfel, imi pierd rabdarea si ma iau cu altceva si nu ma ma mai uit. Insa aceste 30 de minute de asteptare pot disparea daca iti faci un cont VIP pe site, pentru care bineinteles trebuie sa platesti, ceea ce eu consider complet inutil. Cu toate astea mai prind si eu din cand in cand fara acea limita si mai apuc sa vizionez cate un episod.
Recomand: Chuck,The Mentalist, Heroes, Dexter (cu ultimele 3 sunt la zi)

2 comentarii:

Dani spunea...

Mai bine le iei de pe net...

Anonim spunea...

interesante mai sunt si House MD sau How I met your mother sau Two and a half men..asta daca vrei si ceva comedie:)

sau daca nu si Ghost whisperer este bunicel..dar fiecare episod e facut dupa celasi tipar

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting