8 oct. 2010

Noua viata

M-am gandit sa mai scriu si eu ceva pe blog...nu am mai facut-o de ceva timp.Si ce sa scriu? Uite niste noutati despre mine.
Am intrat la facultate la Coventry, in UK, unde locuiesc deja de doua saptamani. Prima parere despre acest oras e foarte buna si sper ca va ramane asa cu trecerea timpului: oameni prietenosi mereu dispusi sa te ajute, multumind pentru orice favor, fie el cat de mic.
Si eu am schimbat clima, am plecat departe de caldura parinteasca de acasa, dar trebuie sa ma conformez, nu? Viata merge inainte si cu trecerea timpului vor veni si rencompesele.
Tot ce mai am de zis pentru cei care merg la facultate: fiti increzatori si cu un pic de ambitie veti reusi. Altii cum au putut, voi de ce nu ati faceo?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting