14 nov. 2010

Acum

"Distrus, rapus, frant
Si la viata readus
Facand ce mi s-a spus
Lipsit de vraja iubirii
Ce a apus
Lihnit de hrana sufletului
Ce niciodata nu mi-a ajuns
Plin de clipe goale
Golit de lucruri trecatoare
Si, uneori, prea ispititoare
Ravasit de momente triste
Acum, spre final
Cand luminita de capat de tunel
S-a transformat inspaimantator de rapid
Intr-un furnal
Semanand odios de bine cu un canal
Acum, nu mi-a mai ras decat
Batranul stejar
Langa el am inghitit si dulce si amar
Acum, spre sfarsit
Nu mi-a mai ramas decat
Sa curm acest gand ilicit
Dar gandul e risipit
Precum o cupa cu nisip
Se-mprastie si risipeste
Deja tot trupul mi te doreste
ce mi-ai facut tu mie??
Tu creatura ce candva ai fost vie?
In a ta capcana am cazut??
Am cazut si am fost omorat..."
de Mda

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting