24 ian. 2011

About love

Am fost tiotdeauna rezervat in ceea ce priveste exprimarea sentimentelor, dar pur si simplu atunci nu mai puteam. Chiar daca nu dadeam semne, ti-am zis, intr-un final ce simt eu pentru tine, cele doua cuvinte. Chiar daca am facut-o, nu cred ca a am ales modalitatea cea mai buna. Ce a urmat m-a facut oarecum sa dau inapoi. Ai zis ca ar fi unele lucruri pentru care nu te-as merita. Eu ti-am zis ca e bine asa cum esti. Tu continuai cu a ta, unul din motivele principale fiind plecarea mea. Da, stiu eu mi-am dorit acest drum, si mie mi-e greu, dar in acel moment simteam ca tu erai singurul motiv pentru care am venit in vacanta. Si totul s-a destramat odata cu raspunsul tau. Acum tot ce imi doresc e sa mi te scot din cap, sa ramai doar o umbra a ceea ce ai insemnat pentru mine.
Ps. Asta cred ca e primul si ultimul post despre acest subiect.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting