22 ian. 2011

Road Trip

Traseu: Coventry- Home
Data: 22 Dec 2010
Durata: aprox. 55 de ore
Mijloc de transport: microbuz
Totdeauna mi-am dorit sa calatoresc prin Europa cu o masina, dar experienta care am avut-o acum o luna m-a facut sa ma gandesc mai bine inainte de a alege un mijloc de transport pe distante mari. Excursia a avut si parti pozitive, dar partile negative pur si simplu le acapareaza pe cele pozitive. Una din partile care mi-a placut e faptul ca am trecut prin mai multe tari si am traversat Canalul Manecii pe feribot.
Traseul a fost piperat de popasuri din cauza pasagerilor care au mai mers cu noi. Nu vreau sa vorbesc despre asta, spun doar ca a fost o parte negativa....foarte negativa. Am trecut in total prin 7 tari inclusiv Romania: Anglia, Franta, Belgia, Germania, Austria, Ungaria si Romania. Eu cum imi doresc sa vizitez cate ceva prin Europa, nu m-a incantat asa tare drumul deoarece am mers apropae numai pe autostrada.
...Cu unele detalii o sa mai revin intr-un post urmator, acuma am altceva de facut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting