16 mar. 2011

Privitul sanilor

Conform protv.ro care citeaza „The New England Journal of Medicine” e sanatos sa te uiti, chiar sa te holbezi la tatele femeilor. Cica excitatia provocata de privitul unor tate stimuleaza inima si circulatia sangelui. Din punctul meu de vedere, mai e ceva ce stimuleaza. De acum incolo cand ma duc la cursuri ar trebui sa imi petrec 10 minute din ora uitandu-ma la sanii vreuneia. A, stai ca la mine la cursuri is aproape 5 fete cu totul si toate frumoase. Nu am nimic cu nativele de aici, dar din punctul de vedere al studiului cred ca am probleme cu inima sau circulatia, pentru ca nu obisnuiesc sa ma uit la tatele englezoaicelor pentru ca 75%, poate mai mult, de fapt procentele nu releva nimic, din englezoaice is grase, pardon supraponderale. Eu unul obisnuiesc sa ma uit si la altceva decat sani, cum ar fi fundul sau fata, si cand pui la un loc toate aceste 3, pur si simplu intorci capul si te uiti in alta parte.

2 comentarii:

Dani spunea...

In Romania se poate practica sportul asta .
Ai vazut macar o femeie frumoasa de cand esti acolo ?

Vlad spunea...

sincer, sunt femei frumoase, chiar si printre englezoaice. dar cele mai multe nu sunt native

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting