27 iul. 2011

De pe facebook culese....

Sa vorbim un pic despre event-urile de pe facebook. In ultimul timp am vazut enspe mii de event-uri in genul 'Primii 100 de mii de participanti primesc tricouri facebook gratis sau ochelarii lu' peste', ok, am inteles. Acum sa o luam un pic logic. 100000 x 40lei = 4000000 lei. Nici chiar compania Facebook in sine nu va da asa pe moca tricouri. Mai pe romaneste, va da muie(scuzati limbajul!!!).Scopul insa este altul. Unele persoane fac aceste event-uri in scopul de a atrage like-uri la pagina site-ului personal sau a unui blog. Chestia naspa e ca chiar le iese, pana cand se da report la event, apropo la care le-am vazut report, fiindca oamenii sunt asa de fraieri incat ar face orice pentru ceva moca. Parca ii incalzeste 18 like-uri (btw atat are blogu meu pe FB) ori 18 mii. Daca esti renumit iti faci singur like-uri cu persoanele care intr-adevar apreciaza acea pagina.
Recunosc, prima oara cand am vazut si eu un astfel de event am crezut-o si am ajuns pana la like. Cad am vazut la ce dau like si am facut un pic de calcul mi-am dat seama de fapt ce e ala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting