30 aug. 2011

Hotii, ba!

Hai ca pana acuma tot am laudat Anglia. Acum va prezint si o parte negativa. De fapt, doua.Chiar daca Coventry (scuzati) e al cincilea oras ca securitate din Anglia, se pot intampla si se intampla lucruri pe care politia nu le poate controla. De exemplu, drogurile si furturile. Astea doua le stiu pentru ca intr-un fel am avut si eu conexiuni cu astea doua. Prima oara despre droguri: nu stiu exact care ii legislatia aici in ceea ce priveste iarba, dar aici oamenii fumeaza pe strazi si gasesti dealeri care intreaba pe strada daca vrei iarba. Doar de iarba stiu eu, de celelalte chiar nu ma intereseaza, pasioneaza etc. Acum furturile: englezii se bazeaza pe bun-simt in ceea ce priveste super-marketurile si magazinele, dar am vazut cazuri cand lua de pe raft si pleca pur si simplu. Furtul din casa ni s-a intamplat chiar noua aseara. Am plecat la un mic chef cu niste colegi de munca ai unui prieten. Ne intoarcem acasa, unul din noi isi lasase laptopul in living. Laptopul nu mai era. La noi in casa, din bucatarie poti iesi afara, si din bucatarie ai imediat acces in living si de afara se vede tot ce e in living. Una peste alta, hotul se pare ca nu e prea priceput in de astea, a luat doar laptopul fara incarcator si fara casti chiar daca acestea erau bagate in laptop, dar in schimb a luat cablul de net, care era si el bagat in laptop. Aa, da si apropo...laptopul ala fara incarcator era mort. Injuraturi si usa deschisa in spate ne-a condimentat seara acasa. Cam atat despre ziua de ieri....Urmeaza ziua de azi intr-un post urmator...Stay safe!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting