30 aug. 2011

Fara benzina pe autostrada

Cum am promis, ce mi s-a intamplat azi. Merg la futurerlets, aia de tre sa nea dea banii pe depozitu de pe casa. In fine, probleme de astea. Trebuia sa verifice iar casa in care am stat si usa era blocata, asa ca m-am dus eu viteaz sa vad ce se intampla. Bineinteles ca am descuiat-o, ca doar am stat 10 luni in casa aia. Asta nu mai conteaza. Ma trimite cu una de la agentie, o zapacita. Nu prea avea benzina de cand am plecat, si gagica se astepta sa ramana fara benzina. Aici in Coventry, e o autostrada suspendata, in jurul centrului orasului in forma de cerc, e numita Ring Road. ei, noi tocmai pe autosrada am ramas fara benzina. Pune avariile. Ce sa facem. Vroia asta sa sune prieteni, nu avea credit. Imping un pic masina, mai oprise un nene in spate m-a ajutat si ala si vreo 300 de metri am impins la masina pana la urmatoarea iesire de pe autostrada. Gagica era ceva de genu ' Fuck yea, am ramas pe Ring Road fara benzina, how cool is that?'. Io eram ceva de genu: 'pana mea la cate s-au intamplat pana acuma, ce mai e si una ca asta'. Parcheaza masina langa statia de autobuze, se duce de ia benzina si pana la urma dupa ce am vizitat casa, a tras pe dreapta la un peco si a alimentat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting