4 sept. 2011

Comunismul la radio

Stateam vineri la munca si ascultam radio. Ma plictisisem de postul care e toata ziua, si am vrut sa schimb postul. Dau peste un post si aud numele 'Ceausescu'. Am stat si am ascultat ceva timp si era o poveste de pe timpul comunismului, a zis la sfarsit ca cica e culeasa dintr-o carte 'Do you like bananas?' sau ceva de genu. Ce m-a impreionat e ca am auzit asta la radio, o poveste de pe timpul comunismului la radio in Anglia. Ce nu imi place e ca romania e cunoscuta mai mult pentru comunism decat pentru ce s-a intamplat dupa.
Nu e prima oara cand imi zice cineva de Ceausescu. Cand a venit un tip sa ne innstaleze netu' ne-a intrebat de unde suntem, i-am zis Romania, si el a zis: ' Aaa, da Ceausescu'.
Multe despre Romania nu stiu strainii. Unii nici macar nu au auzit de Romania.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting