28 aug. 2010

Ghid de inteles femeile

Da = Nu
Nu = Da
Poate = Nu
Îmi pare rău = Îţi va părea rău!
Ne-ar trebui = Eu vreau
Fă cum vrei! = O să plăteşti cu vârf şi îndesat!
Hotărăşte tu! = Hotararea cea bună ţi-am spus-o deja!
Trebuie să vorbim = Iar trebuie să te critic
Bineînţeles, fă cum vrei = Nu vreau sub nici o formă să faci asta!
Nu sunt suparată = Bineînţeles că sunt supărată, boule!
Ai un aer atât de bărbătesc? = Ar fi cazul să te bărbiereşti.
Cum de te porţi aşa frumos astăzi? = Aşadar vrei să facem sex astăzi?
Aş vrea perdele noi = Aş vrea perdele, covoare, mobilă şi tapete noi.
Mă iubeşti? = Am trecut astăzi pe la magazinul de bijuterii, să-ţi spun ce mi-a plăcut?
Cât de tare mă iubeşti? = Am făcut ceva ce sigur nu-ţi place.
Nu-i nimic. = Tâmpitule!

Copiat de pe: Serginho Blog

1 comentarii:

Anonim spunea...

Daca iti place natura, muntele si aerul curat, acesta este locul pe care il cauti.
Pensiunea Verde Crud, o locatie speciala, in care te vei simti sublim.
Ia-o ca o invitatie, convinge-te…...visit…..... http://www.verde-crud.ro

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting