6 nov. 2010

44 de zile

Au trecut 44 de zile de cand am inceput viata in Anglia. Deja o inceput dorul de acasa sa se accentueze. Facultatea e ok, nu am nici o problema, modul de a preda si invata chiar ma incita. Insa, exista si un dar. Pe plan personal nu stau deloc bine. Mi-e dor de acasa, de parinti, prieteni, cunoscuti. Aici am descoperit ca ma adaptez un pic cam greu la nou, chiar daca totdeauna mi-a placut noutatea. Sunt lipsit de chef, lipsit de vlaga, vreau doar sa fac nimic, ceea ce si fac, si cand o fac gandul imi zboara numai aiurea, imi zboara departe, unde nu trebuie. Nu cred ca ar trebui sa fac asta dar uneori ma gandesc cum ar fi fost altfel...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting