13 sept. 2011

Prima zi de scoala

A mmai inceput un an scolar pentru elevii din Romania. Azi am stat si eu si m-am gandit un pic la inceputuri. Imi amintesc doar o parte din primele zi de scoala si nicicum nu imi amintesc prima zi de scoala, aia din clasa intaia. Oricat as incerca, nu mi-o aduc aminte. Si nu e din cauza ca nu mi-a placut scoala. Chiar mi-a placut. Ca pe langa faptul binecunoscut de ce se duc elevii la scoala, si principalul motiv pentru care ma duceam si eu, sa ma vad cu prietenii, de-a lungul timpului am invatat si lucruri interesante la scoala. Dar mai multe am invata de pe google. In fine...
Oricat de tare as vrea nu pot sa imi aduc amitne prima zi de scoala, dar imi aduc aminte prima mea zi la liceu. Zic prima mea, pentru ca prima zi de liceu nu am fost la scoala. Am ajuns in clasa, era cu totul altceva fata de generala. Cunosteam doar cativa colegi, eram un necunoscut printre straini. Dar cu timpul m-am obisnuit, ce-i drept mi-a trebuit ceva timp ca pe vremea aia ma acomodam mai greu, eram mai anti-social. Nici acum nu imi creez multe legaturi sociale. Consider inutile unele lucruri (in alt post) si probabil de asta firea mea.
Ca o concluzie, dragi copii bucurati-va de scoala ca acolo ne petrecem copilaria si intr-un fel e un pas important pe care il facem spre maturizare.
Scuzati orice litera mancata. Is foarte obosit si abia am scos niste amarate de cuvine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting